14 July 2009

menjelang ramadhan

assalamualaikum...

ramadhan akan menjelma tak lama lagi.. keriahan berpuasa akan sama-sama dapat kita nikamati bersama. Semoga umur kita dipanjangkan oleh Allah SWT agar kenikmatan menjalani ibadah puasa ini dapat kita kecapi pada tahun ini.

sudah 3 bulan teman tak update blog teman... satu perjuangan masa yang menuntut pelbagai pengorbanan. teman rindukan suasana menulis blog sepertimana mula-mula teman membinanya... tapi tugasan menuntut teman agar mengorbankan minat buat sementara waktu. artikel (?) teman yang terakhir bertarikh 1 APRIL.. sekarang dah pun 14 JULAI.. aduhhh.. lamanya tempoh 3 bulan nie..

dalam tempoh ini juga teman rasa banyak perkara yang terjadi.. mungkin ramai yang selalu mengikuti perkembangan blog teman sudah fed-up dengan blog yang tak pernah di update. mintak maaf rakan-rakan.. teman terpaksa berehat seketika.. dan sekarang teman kembali dengan azam yang baru.. sebagaimana yang telah teman katakan dulu, teman terpaksa berkorban melupakan blog ini sehingga JUN.. selesai sahaja kerja yang diamanahkan, akan teman teruskan menjengah blog teman ni..

InsyaAllah,
masa teman sudah mulai beransur hadir, dan teman harap ianya akan terus bertambah agar rindu teman pada rakan2 terubat sedikit demi sedikit..

No comments: