09 November 2008

I'm Backkkkkk!!!!!

mintak maap ler.. di penghujung tahun ni makin banyak pulak keroje.. kat saltmine no 1 pun QRL, kat saltmine no 2 pun QRL gak... lumrah hidup sebagai pendidik.. kena terima dengan seadanya.. tapi teman tak pernah lagi mengeluh kerana ini bidang yang teman pilih..

kebelakangan ni ada jugak teman pegi majlis eyebll rakan2 walaupun QRL.. itu pun kena curi ruang waktu yang agak terhad.. terima kasih juga kepada rakan-rakan kerana sudi menjemput teman.

lepas raya ari tu teman ke majlis makan lemang rakan2 AREC TMJ di base 9w2BET.. ramai jugak rakan2 yang sempat teman jumpa.. yang baru yang lama semuanya ada.. tahniah lah dari teman untuk rakan2 AREC TMJ yang berjaya menganjurkan majlis tersebut dengan jayanya. cuma sayangnya teman tak sempat nak titipkan foto sebagai kenangan sebab teman ke majlis tersebut setelah 'di kidnap' oleh ayah pin, 9w2CPJ sebaik sahaja teman selesai turun dari Gunung Tebu. jadi kamera memang tak ada le... kalau nak tengok foto2 semasa eyeball tu boleh layari blog abe jai, http://9w2wok.blogspot.com...

pada 7/11 teman ke pasir mas pulak ke mega eyeball rakan-rakan di sana.. memang grand majlis yang diadakan di Dewan Majlis Perbandaran Pasir Mas... kehadiran rakan2 dari serata ceruk rantau termasuk rakan2 dari HS9 tambah memeriahkan lagi majlis tersebut. teman bersama rakan2 dari setiu, 9w2NSR, 9w2IZT, 9w2PUZ bersama presiden kelab 4X4 Belantara, 9w2USU bergerak dari lokalan teman di sini selepas waktu maghrib.. sampai di sana sekitar QTR 9pm dan rakan2 dah memenuhi dewan.. untuk foto-foto lagi sekali kena layari http://9w2wok.blogspot.com... tapi teman ingatkan awal2 nie.. jangan terkejut lah bila tengok gambor teman dalam tu.. heh heh heh....

ok lah... kita sambung lain kali pulak.. teman nak beralih untuk siapkan tugasan lain pulak.. nanti teman sambung lagi..

QRX.. 73....

No comments: