05 October 2008

SELAMAT HARI RAYA IDULFITRI

selamat hari raya teman ucapkan kepada semua rakan-rakan ham atau pun yang bukan ham, yang melawat blog teman nih.. teman secara jujur memohon ampun dan maaf andaikata ada perbuatan dan juga kata2 teman samada di daratan mahupun udara, ataupun di blog ini yang menyinggung perasaan mana2 pihak.. segala kekurangan yang ada adalah kelemahan dari pihak teman sendiri manakala jikalau ada yang baik itu semuanya dari Allah SWT....

teman balik ke kg di sungkai pada 30/9, sehari sbelum raya.. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar..cuma tak sempat juga nak berbuka bersama dengan family. takpelah nak buat macam mana.. teman dapat balik pun dah syukur seribu rahmat... adik beradik pakat berkumpul semuanya tahun ni.. jadi memang meriah sakan le.. nasib baik base ayah teman tu dah renovate ke rumah batu.. kalo idak runtuh le jawabnya.. heh heh..

terima kasih juga kepada rakan2 yang menghantar ucapan melalui sms.. yang mana sempat teman balas tu hendak-hendaknya dapat la yer.. yang tak sempat tu teman mintak maap banyak2.. mungkin teman QRL atau teman tak berapa perasan samada berbalas atau tidak..

juga tidak ketinggalan rakan ham yang teman anggap sebagai abang di utara, 9w2HLM, abg halim yang sentiasa memberi semangat dan perangsang pada rakan2 ham.. terima kasih bang halim kerana sudi singgah di sini..

teman kena keluor jalur dulu.. maklum le baru masuk saltmine. ada masa nanti teman sambung lagi..

QRX, 73 clear..

No comments: