23 February 2009

BELANTARA de RIMBA ADVENTURE

pada 20 dan 21 Februari baru2 nie, geng-geng 4x4 dari setiu, besut, kota bharu dan kuala terengganu menjalankan satu program masuk hutan di ulu tongkat, setiu. program bertujuan untuk tinjau track dan juga merapatkan lagi hubungan antara rakan2 4x4 dan juga rakan2 ham sendiri.. jelopy atau kenderaan yang masuk termasuk dengan buggy ade le dalam lebih kurang 30 buah dan pesertanya dalam 90 orang.... teman ada le juge ambik beberapa foto. nak ambik banyak tak dapat sebab teman juga terpaksa jadi lead dan konsentret pegang stereng.. so ni lah dia beberapa foto yang sempat teman ambik...


antara yang ada

9w2ZOS, 9w2MYP, 9w2PUZ, 9w2STM dan SWAL..



bergambar beramai-beramai bila keluar dari hutan


t-shirt kenangan ekspedisi hulu tongkat

sempat lagi melambai.. 9w2XRR, 9w2ZOS dan sorang rakan 4x4

camp site

berehat melepaskan lelah

jelopy kesayangan teman


berkhemah di celah-celah jeep..

mat yie cuba nak chalenge buggy


antara cabaran

geng buggy membantu buat bridge

5 comments:

9W2mly said...

tahniah..kejayaan anda n rakan2 buka blog sendiri... terharu n bangga jugak...

kesempatan nak ucapkan selamat hari raya kat semua kawan2 rakan radio dimana jua berada , maaf ler mana2 yg tersalah dan tersilap..

he3 termasuk ler jugak lama tdk ke udara n hanya monitor .... :)

9w2dap.. bila boleh joint skali masuk hutan tu....

9w2zos... anda betul2 sihat dah kerrr...

qrx-73/ adios


9W2MLY D'Besut

Admin said...

Salam kepada semua rakan. Sila layari http://belantarabesut.blogspot.com untuk mendapatkan informasi berkaitan aktiviti 4x4 Kelab Belantara. Terima kasih.
XRR

Unknown said...

生鮮宅配 ssd固態硬碟 外接式硬碟 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島機加酒 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 巴里島旅遊 巴里島spa推薦 巴里島機票 巴里島行程推薦 記憶體 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 投資美國物業 美國租金報酬 美國房屋買賣 房地產投資說明會 美國房地產 美國置產須知 美國房屋物件 SD記憶卡

www.3wae.com said...

免費a片下載無碼有
線上看a片直播a片下載
色a片色情自拍影片庫
線上看a片直播a片下載
免費成人a片直播
a片
a片寫真
免費a片下載無碼有
免費a片
a片a漫

情色網站 said...

無碼a動漫
無碼a動漫
無碼a動漫
免費做愛聊天室
正妹美腿成人網站
無碼a動漫
免費av成人卡通
免費成人視訊秀
成人18h漫卡通