18 January 2009

menanti konvoi utara

Assalamualaikum...
mintak maap berbanyak-banyak maap dari teman kerana dah terlalu lama tak update blog ni.. saltmining baru bermula.. jadi banyak perkara yang harus dibereskan dulu.. apa-apa pun terima kasih kepada semua rakan-rakan kerana terus memberi sokongan kepada teman.. mata dan telinga teman ni asyik panas memanjang, baca sms dan mendengar leteran rakan-rakan yang nak berita terkini dari blog ni.. heh heh heh.. friends are always friends..

gembira bukan kepalang bila mendengar berita rakan-rakan utara akan berkonvoi ke pantai timur. tak sabar menanti kunjungan.. makan tak basah, mandi tak lena, tidur tak kenyang.. ishhhh... apa yang teman merepek nie... hik hik.. sekadar gurauan jer....

pada 16/1 baru2 ni telah diadakan satu mega eyeball khusus untuk rakan-rakan SCORE (Setiu Communications and Recreation Club) bertempat di Setiu Driving Range.. bukan pusat memandu tau, tapi kat Setiu ni itu le satu-satunya tempat orang yang pandai main golf berkumpul dan lepas gian main golf.. tuan punya cafe di situ rakan ham jugak.. 9w2IZT atau lebih di kenali dengan panggilan Pak Sanusi... eyeball diadakan pada jam 9 malam dan dihadiri oleh semua rakan-rakan Score. tujuan utamanya adalah untuk meraikan rakan-rakan sempena tahun baru dan mengeratkan lagi relation sesama kita. disamping itu membincangkan beberapa perkara berkenaan kelab dan juga perbincangan untuk menyambut rakan-rakan utara.

pada majlis itu juga teman sempat menghubungi 9w2DMG, Dato Megat dan juga ko ordinator program, 9w2HLM abg Halim dan diperdengarkan secara loudvoice kepada rakan-rakan SCORE. tujuannya adalah untuk mengetahui status terkini perancangan konvoi dan persediaan yang harus di lakukan. dan hasilnya Insya Allah kami akan menanti kunjungan rakan-rakan utara pada 25/1 QTR 3 petang ke lokalan Setiu... bunyi khabarnya sebanyak 22 buah kenderaan akan terlibat.. kami dah bersedia, Tok Megat... Abg Halim... heh heh heh... juga kepada mana-mana rakan yang berada di sekitar setiu, jikalau nak join sekali marilah beramai-ramai memeriahkan suasana pada hari tersebut..

juga teman memohon maaf kepada rakan-rakan di lokalan Kota Bharu sebab tak dapat hadir ke mesyuarat untuk membincangkan perkara tersebut kerana kebetulan tarikh eyeball SCORE terpaksa diubah di saat-saat akhir dek kerana QRL rakan-rakan. bukan nak melarikan diri tetapi untuk sambutan di Kelantan, InsyaAllah kami dari Score akan turut sama-sama menyertainya.

ok lah... i have to stop now.. jumpa lain kali jika berkesempatan.. selamat tahun baru.. kalau kebetulan kak yong 9w2YZU melawat blog ni, harapan kami agar beliau dapat sama-sama join konvoi tu nanti...

73 dulu, cherio.....
p/s - we are waiting!!!

1 comment:

yongzu @ 9W2YZU said...

Shah, pasti disinggahi dan dibaca blog ini setiap kali dikemaskini ;)

Hmmm... setakat ini belum dapat "confirm" lagi... apa yang akan dilakukan pada waktu itu.

BTW, don't forget about "the address"