27 August 2008

balik kampong ler....

assalamualakum wbt..

lega rasanya bila dapat balik kampung time cuti sekolah nie. teman balik dalam 3 4 ari aje. itu pun sebab dah berjanji nak balik dan ramai anak anak sedara yang merungut lama tak tengok paksu dia. jadi kena balik la jugak.. heh heh... tapi teman terkilan jugak sebab tak sempat nak tunaikan janji teman nak berjumpa dengan wan lenggong, 9w2kss... teman balik lewat pada 19hb tu.. lalu tempat dia pun dah tengah malam.. malas pulak rasanya nak kaco orang time2 macam tu.. ari nak balik pulak berjanji lagii sekali tapi kena batal lagi pasal wan terpaksa ke lumut pasal ada urusan koje katanya.. jadi tak sempat juga ler teman nak berjumpa dengan dia.

16hb baru nie rakan rakan dari ARECTMJ singgah di setiu dalam perjalanan balik ke tanah merah dan machang. jadi rakan setiu berbesar hati menerima kunjungan mereka dan dengan komitmen rakan-rakan yang tak QRL, kami menanti mereka dengan hati yang terbuka.. maklum ler masa tu cuti sekolah baru bermula.. ada yang terlibat dengan urusan family, ada yang terpaksa menghadiri kursus, tapi Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.. walaupun di iringi dengan keadaan cuaca yang tak menentu, semuanya selamat sampai di Rumah Rehat Setiu di mana rakan rakan lain sedang menanti. seronok rasanya dapat berjumpa dengan rakan rakan lama dan baru. terlepas juga rasa rindu teman pada ayah jie-9w2RRC.. cikgu han-9w2RBA, 9w2TXT, 9w2MIX, 9w2yii, dan ramai lagi yang tak dapat teman nak catat kan sorang2.. walau apa pun terima kasih sekali lagi pada semua rakan2 AREC TMJ dan rakan2 setiu yang sama2 dapat menjayakan majlis tersebut.

terima kasih rakan-rakan AREC TMJ



banyak lagi yang teman nak ceritakan.. tapi tunggu dulu.. balik dari bercuti ni, banyak tugasan yang menanti.. bior teman setelkan dulu..

selamat menyambut kemerdekaan ke 51
selamat menyambut ramadhan al mubarak

73 dulu.. cheriooooo...

'...ke manakah haluannya... bila cinta tenggelam terbiar... di dalam bencana dosa.. ke manakah aku terlontar.. bila jiwa di kunci derita... di dalam impian cinta..'

No comments: